zondag 16 januari 2011

Muzobox

Toon je eigen muzische groei op een muzische manier...

ik vertrok vanuit een doos (box) en plaatste hierin enkele trappen, deuren en een kleine kamer.
De kleine kamer stelt mijn vroegere visie voor. Deze is een zeer enge kijk op muzo, voor zover die vroeger bestond. Je stapt binnen in deze kamer en merkt meteen dat er weinig ruimte is, ruimte voor jezelf maar ook voor invloeden van buitenaf. Alles staat hier in het teken van voorkauwen en namaken.

hop hop ik ga de trap op
De afgelopen 3 jaar is die enge visie stilaan gesmolten als sneeuw voor de zon. Ik heb geleerd dat er meerdere trappen of wegen te bewandelen zijn om tot een product te komen. Kies je een bepaalde trap dan is het nog steeds niet zeker wat er achter de deur schuilt.
Dit zal voor iedereen verschillen.
Daarnaast kan je ook verschillende trappen combineren: drama met muziek bijvoorbeeld.

Ik kan en durf niet stellen dat mijn muzisch proces is voltooid. Ik  sta momenteel op het punt dat ik besef wat muzo inhoud maar het nog moeilijk vind om dat over te brengen op de kinderen.
Laat ik me dat maar als volgend doel voorop stellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten